22 januari 2018

BYGG ETT SKRIVBORD, GÖR-DET-SJÄLV-TIPS FRÅN LAGERHAUS


ATT såga, måla, fixa & dona är något som jag tycker är superskoj! När jag får skapa och vara kreativ i mitt arbete är något av det bästa jag vet... Just nu håller butiken i Luleå håller på att få en liten ansiktslyftning, det kommer att bli så fint!




Vi byter plats på några av våra avdelningar för att ge de större yta och bli riktigt inspirerande. Här ovanför en av väggarna med kökshanddukar och muggar, som just nu håller på att bli superfin.

På bilderna kan du se det fina gör-det-själv tipset från LAGERHAUS 
Jag spanade in det för ett tag sedan och gissa? Jepp, snart står det ett liknande fint skrivbord i vår butik! Det är bara att ta med sågen, skruvar/skruvdragare m.m. För alldeles snart är det dags att börja snickra lite...

Spana in de fina förvaringslådorna på bilderna som tillsammans bildar en skrivbordshurts. Bygger man den som en "trappa" får man plats med mycket förvaring för böcker, fina lådor och inredningsdetaljer. Supersmart!
Lådorna finns i 4 olika storlekar med pris från 49.-

Tänk på att bygga stabilt, där skrivbordsskivans tyngd kommer att vara.

-Välkommen in och hälsa på mig och mina fina medarbetare på Lagerhaus i Luleå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...