9 december 2017

NYTT MED EN LYXIG KÄNSLA FRÅN ENGBLAD & CO


LOUNGE LUXE heter en ny tapetkollektion som Engblad & Co släpper i januari. Självklart måste jag kika lite närmare på den... 

Har du precis som jag svårt att låta bli att känna på väggarna, när du besöker ett hotell med snygga tapeter? När tapeterna ger en lyxig känsla med lyster och kanske lite struktur, då har man verkligen svårt att hålla fingrarna i styr! En gammal yrkesskada, försvarar jag mig med...


Tapeterna i kollektionen, ger också en lyxig känsla om man kikar på dessa fina bilder. Minnesvärda hotellbesök, resor och upplevelser har inspirerat till dessa tapetmönster & kulörer...

Härligt dämpade kulörer i snygga mönster som innehåller både detaljer och glänsande effekter. Vad sägs om mjuka vita toner, mättade rosa, djupa gröna & turkosa till lite bling...bling... i glänsande guld, koppar och brons.

Jag säger grattis Madeleine Sidemo, designer på Engblad & co. En snygg tapetkollektion vid namn Lounge Luxe, bara att hålla utkik i butikerna!

 




1 kommentar:

  1. Det finns så mycket fina tapeter, skönt att inte allt är vitt, vitt...
    Birgitta

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...