23 juli 2017

ETT BESÖK PÅ APOTEKARNS I SIMRISHAMN







JAG hittade hit när jag och min sambo var på en semestertur för några veckor sedan i vårt avlånga land... På hemvägen åkte vi uppåt genom Österlen och såg sååå många vackra hus, trädgårdar, gårdar, hamnar m.m. Verkligen vackert & inspirerande!

Det var första gången vi besökte APOTEKARNS och det fanns så mycket fint både i butiken och i trädgården... Jag kunde inte hålla mig, det blev några snygga marockanska kakelplattor som fick följa med hem. Perfekta som grytunderlägg!





På baksidan fanns den lilla mysiga bakgården... en underbar oas att slå sig ner, njuta av en fika/lunch eller bara spana in alla snygga inredningsdetaljer, möbler och växter!






Det är ju synd att det inte ryms hur mycket som helst i bilen... Det fanns så mycket vill-ha-snyggt till trädgården här hemma! 

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar plats, har läst ett reportage för några år sedan om Apotekarns... otroligt fint. Väldigt fina bilder du har tagit...
    Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Väldigt mycket fint där, VILL-HA...

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...