28 juni 2017

HÖSTNYTT FRÅN LAGERHAUS -A NEW PHASE


SOMMAREN är här och samtidigt smyger höstnyheterna sig på i mailboxen... Det är alltid roligt att få se nyheter, även om jag gärna skulle vilja ha sommar året om.

I ett tidigare inlägg skrev jag om Jonna Jinton´s fina fototapeter, som är ett samarbete med Photowall. Du kan kika på de inlägget HÄR 

Så roligt att Jonna inlett ett samarbete med LAGERHAUS med höstens kollektion A New Phase. Hennes magiska foto "Gryningen" syns på flera produkter. Kollektionen finns i butik & online from 6 Juli.



Jonna beskriver hur hon tog detta magiska foto "Det var en morgon i maj förra året som jag var på väg hem efter en resa i Norrbotten. Det var när jag åkte över en bro, bara fem mil hemifrån som jag såg den magiska gryningen. Jag tvärnitade och sprang ut med kameran och stativet och tog bilden"

-Kan bara hålla med om att det är magiskt!


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...